Galten Vissing Jagtforening 2016

Rågeregulering 2016

Vi har fået tilladelse til regulering af gamle råger i by skoven fra den 1.februar til den 15. marts

Ønsker du at deltager skal du have en tilladelse som altid ved formanden.

Ring / mail hvis dette har din interesse.

Kontakt Claus Bach på tlf. 40455866 - eller mail: mrm-cb@firma.tele.dk

Favrskov kommune har ønsket, at råge reguleringen, ikke som tidligere skal gå på skift mellem Galten-Vissing og Hadsten jagtforeninger, men med kun én kontakt person.

Peter Glavind og Claus Bach ( formænd ) har herefter besluttet at samarbejde om denne aktivitet.

Kontakt person er fremad rettet Claus Bach.

Så alle medlemmer i Hadsten og omegns jagtforening samt Galten-Vissing jagtforening kan kontakte Claus Bach for tilmelding til råge regulering i Hadsten.

Det er meget vigtigt, at du kontakter Claus, da der udstedes en tilladelse pr. jæger.

Du skal pr. mail fremsende kopi af gyldigt jagttegn samt kopi af våbentilladelse.

Det skal for god orden skyld gøres opmærksom på. at det tilladte våben til regulering er luftbøsse 5,5 mm, salonriffel og 17 HMR

Claus Bach kan kontaktes på telefon 4045 5866 eller mail mrm-cb@firma.tele.dk